Tertio - Zwijgen is geen optie

In Tertio – “Wie willen wij als mens zijn?”

“Mensen dansen het mooist als ze het gevoel hebben dat ze niet geobserveerd worden”, zegt Anthony Bosschem. Dus geeft hij zijn gasten alle tijd om helemaal te vergeten dat er camera’s draaien. Bijna honderd gesprekken kwamen zo al tot stand. Ze werden meer dan 5 miljoen keer bekeken. Toch hanteert mediabedrijf Zwijgen is geen optie het aantal views niet als parameter. “De kern van iemands overtuigingen op een mooie manier vatten, dat is het belangrijkste. En dat we er hoop van krijgen.”

Dit is een stuk uit het interview van Tertio met Anthony over Zwijgen is geen optie.

Anthony - Tertio

Vind jij het belangrijk dat iedereen naar onze gesprekken kan kijken? 

In tijden van cynisme is ruimte voor twijfel en nuance van levensbelang. Zwijgen is geen optie probeert die ruimte te vrijwaren. En dat kunnen we enkel omwille van ons Mecenaat.

Ons Mecenaat is een club van nieuwsgierige mensen die met hun financiële bijdrage onze werking mogelijk maken. Het zijn ambassadeurs die onze content en visie mee uitdragen. Het zijn de liefste mensen op de wereld.

Leer meer over ons mecenaat >

of over Zwijgen is geen optie.

Met Zwijgen is geen optie proberen we ons samen in te beelden wat er beter kan. We zoeken waar het schuurt, ontdekken de kloof tussen wat er vandaag is en wat er kan zijn en proberen dan samen die kloof te overbruggen. - Anthony

Geef een reactie